Sidor

26 april 2013

Vecka 18

Då är första veckan efter min semester gjord. Och, hej vad det gått fort!! Men det sägs att "det går fort när man har roligt".

Veckan som kommer innehåller bara fyra skoldagar då onsdagen 1/5, är en röd dag och då är SKOLAN STÄNGD!

Men annars är det vanliga dagar och vi arbetar på som vanligt. Några elever har fått lite tillägg på sina scheman idag som börjar gälla från måndag. Så fråga gärna barnen/ungdomarna där hemma!!

Sen vill jag också önska Adil och Boss välkomna till klassen. De har börjat här under tiden jag varit på semester och har kommit in mycket bra i klassen vilket är roligt!!

Har ni vägarna förbi så tycker jag också att ni ska komma in i vår korridor här i skolan och titta på de fantastisk fina Väggtidningar eleverna gjort om Astrid Lindgren under tiden jag varit borta. Otroligt fina och glittriga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar