Sidor

14 maj 2013

Vecka 20

Maj och juni i skolans värld betyder känslor och massor med resor till alla håll och kanter. Och med elever i sex olika årskurser så blir det en del pusslande för mig, därav detta sena veckobrev.

Men denna vecka har innehållit en vanlig måndag och idag har jag varit med eleverna i 7-9 till Stockholm och Unga Klara och sett en helt fantastisk teater som heter Marisol. Jag hoppas de lever som var med idag kommer hem med mycket tankar och funderingar. Den kan också väckt tankar som ni gärna får prata om hemma och vi kommer arbeta med den i slutet av veckan. 

I morgon kommer för det första eleverna i ÅR 5 åka till Stockholm och Vasamuseet, de har fått en lapp med info om detta. 
Eleverna i ÅR7 kommer vara på Friluftsdag hela dagen, även info om detta har eleverna fått hem.

Jag följer också i morgon med till Stockholm och kvar med de eleverna som är på skolan är Kobra. 

Torsdag och fredag sen blir vanliga dagar. Så när som på att Karin är ledig torsdag och jag istället är i klassen!

//Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar