Sidor

28 mars 2013

GLAD PÅSK

Åhhh.. Vilken fantastisk dag!! Jag kan härifrån min soffa nu hälsa att jag har träningsvärk i käkarna av allt skrattande idag!!
Vi har haft sååå roligt.. Från att vi kom till skolan i morse tills jag och Karin gick hem. Eleverna ville aldrig gå hem! Så dem lämnade vi på gungan på skolgården!

Och det är med glädje i hela mig som jag nu önskar Er Glad Påsk, ett fint påsklov med massor av sol och sen hoppas jag att de två kommande veckorna efter lovet skall gå bra!!

För det är ju då jag kommer att åka på semester, jag kommer alltså tillbaka till skolan den 22/4. Så de veckorna som är efter påsklovet kommer se ut så att Karin arbetar måndagar och tisdagar. Sen kommer det vara en vikarie som heter Jennifer arbeta i klassen onsdagar, torsdagar och fredagar.
Johan som är assistent i klassen finns som vanligt hela veckan med.

Jag tror och hoppas att det kommer gå bra!!

Är det så att ni vill komma i kontakt med någon på skolan under dessa två veckor så är det lämpligast att ni mailar till Karin på
karin.svedbjork@norrtalje.se

Är det mer akut så ringer ni till Rosie på expeditionen 0175-73964 så kommer hon hjälpa Er!!

Och ja, eleverna börjar ju skolan igen 8/4 08:20, då väntar Karin på Er i klassrummet!!

Tack till Er alla fina elever, tack för alla skratt och bus idag! Ta nu vara på varandra så lovar jag att komma tillbaka pigg, glad och lite brunare om några veckor!!
Kramar Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar